Foodprofessionals opgelet!

Foodprofessionals opgelet!

Maandag 8 t/m donderdag 11 januari 2018 vindt de Horecava plaats. Paardekooper is aanwezig met een stand vol inspiratie. De horeca draait weer op volle snelheid en wij blijven natuurlijk niet achter. Sterker nog: wij lanceren tijdens de beurs een aantal nieuwe, zinnenprikkelende concepten waarmee jij de gast van de toekomst verleidt.

Sponsored content door Paardekooper

Stap binnen in de wereld van Paardekooper

De stand is overzichtelijk ingedeeld in verschillende ‘werelden’, waaronder Petrolworld, Festivalworld, Bezorgworld en Cafetariaworld. Binnen de verschillende werelden presenteren wij een specifieke collectie verpakkingen en disposables, die aansluiten bij de ontwikkelingen en trends binnen het betreffende kanaal. We nemen je mee op een inspirerende reis langs onze vertrouwde merken en vernieuwende concepten, waaronder Depa®, Biodore®, Pubchalk en het beroemde I’M a CONCEPT .

WrappIDup voor de ultieme gastbeleving

Maak kennis met ons WrappIDup-team (herkenbaar aan de witte labjassen). Van elk idee, globaal of concreet, maken onze WrappIDup’ers een nieuw verpakkingsproduct. Daarom noemen we WrappIDup ook wel onze ‘ideeënfabriek’. Speciaal voor bezoekers van onze stand gooien wij de deuren van onze fabriek open. Blader door een van onze inspiratieboeken en laat je inspireren door smaakmakende concepten van bedrijven zoals Happy Italy, Burger Business, Sumo en Taco Mundo. Wij laten je zien hoe je via verpakkingen en disposables de ultieme gastbeleving creëert.

Uniek in Nederland

In antwoord op de actuele marktonwikkelingen en consumententrends lanceren wij tijdens de Horecava een uniek en innovatief disposableconcept. Zorg dat je deze primeur niet mist en kom langs!


Maaike Stoops, general manager van de vestiging van LINKIT in Zuid-Afrika: 'Deze middag is juist een moment om te connecten met mensen uit andere organisaties die voor dezelfde uitdagingen in verandering staan.'

'Innovatie staat bij retailers niet voorop'

IT-dienstverlener LINKIT werkt voor veel supermarkten, onder andere AH, Lidl en Jumbo. 'Of het nu voor een discount of servicesupermarkt is: overal geldt dat de producten op tijd op de juiste plek moeten zijn. Maar het onderscheid is in hoe ze dit doen. IT-oplossingen dragen daaraan bij', zegt Maaike Stoops van LINKIT. Hoe oriënteer je je als retailer snel op alle mogelijkheden? Een IT-event op 3 oktober biedt uitkomst.

CEO Michel Tok van Tok Foods: 'Bij Taste of Tok worden trends en ontwikkelingen gedeeld, experts strooien met relevante kennis en het is dé mogelijkheid om je netwerk verder uit te bouwen.'

Taste of Tok brengt werelden samen

Familiebedrijf Tok Food is al vier decennia specialist in het distribueren van levensmiddelen uit Turkije en omliggende landen. Ooit ontstaan vanuit de behoefte van pionier Ibrahim Tok om de Oostmediterrane keuken naar West-Europe te brengen, is het bedrijf uitgegroeid tot marktleider in Nederland, Duitsland en België. Met Taste of Tok nemen ze je mee op een culinaire reis naar de Oostmediterrane keuken.

Cérélia genomineerd voor Rising Stars in industributie-onderzoek

Cérélia genomineerd voor Rising Stars in industributie-onderzoek

Cérélia heeft in het jaarlijkse industributie-onderzoek de nominatie voor Rising Stars te pakken. Een nieuwe categorie, bedoeld voor de sterkst groeiende leveranciers. Voor de Sliedrechtse pannenkoekenfabriek een mooie waardering.

Bezoek Empack Relatiedagen in Noordoost Nederland

Bezoek Empack Relatiedagen in Noordoost Nederland

Empack Relatiedagen, het netwerkevent dat op 20 en 21 september 2017 tegelijkertijd met Technische Industriële Vakbeurs (TIV) in Evenementenhal Hardenberg plaatsvindt, is bij uitstek de gelegenheid om verpakkingsuitdagingen met professionals uit verschillende disciplines te bespreken.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.