FreshRecruitment
De Gouden Wheel of Retail voor de beste introductie van 2019, de Special Wheel voor meest marktverruimende product en de winnaar in de categorie Warme dranken. De introductie van Starbucks door Nestlé is in alle opzichten een groot succes en een waardevolle toevoeging voor de koffiecategorie. De goede samenwerking met de retail is hier de basis voor een flinke omzetgroei. Nestlé is de grote winnaar in deze editie van de Wheel of Retail.
Iglo Groente Idee Plus wint de Wheel of Retail in de categorie Diepvries - Maaltijden en componenten. Felix Soup is volgens de handel de beste introductie van 2019 in Pet care. Doritos Roulette Blue is winnaar in de categorie Zoetwaren & Snacks - Droge snacks. En Magnum White Chocolate & Cookies wint de categorie Diepvries - IJs.
Heinz Tomato Ketchup heeft een smaak die al decennialang streng wordt bewaakt. Wat te doen in een wereld die langzaamaan de inname van suiker en zout wil verminderen? Heinz werkt er al jaren aan. Na de eerdere varianten met gereduceerde percentages is er nu Heinz Tomato Ketchup Zonder Toegevoegde Suikers en Zout. De innovatie wint de Wheel of Retail in de categorie Maaltijden en componenten.