Broks Bloemen biedt vele voordelen

Broks Bloemen biedt vele voordelen
Het assortiment is inclusief actie(s) afgestemd op de consumentenwens.

Broks Bloemen streeft ernaar om met volume, scherpe prijzen en een groot wisselend assortiment de consument in de supermarkt te verleiden tot impulsaankopen.

De concepten ‘Online Retail Groothandel’ en ‘Full Service Merchandising’ van Broks Bloemen realiseren het sfeervolle shop-in-shopeffect. Er wordt op een transparante manier gewerkt en er zijn korte lijntjes waarin alle wensen bespreekbaar zijn.

Broks Bloemen levert sinds 1975 een uitstekende service in bloemen en planten met jarenlange ervaring en vakmanschap. Met in totaal 70 medewerkers een volautomatische bloemenlijn en onze moderne binderij waar onze vakbekwame bloemisten dagelijks actief zijn om boeketten er arrangementen gereed te maken voor onze klanten.

Modulair leveren

Een specifieke kerstafdeling.

De specialiteit is het modulair leveren van een uitgebreid assortiment van topkwaliteit. Zowel kleine verkooplocaties als grote supermarkten worden uitstekend bediend. Met de Full Service Merchandising verzorgt Broks een shop-in-shop die aansluit bij de wensen van de consument en zo de omzetgroei bevordert.

Voor winkeliers die graag zelf hun bloemenafdeling invullen is er ‘Online Retail groothandel’, met een bestelmogelijkheid via internet en levering de volgende dag.

Flexibel

Broks is een goede partner in de overdracht van vakkennis, verkoopondersteuning, verzorgingstips en zelfs maatwerk in interieur. ‘Ons doel: met volume, scherpe prijzen en een groot wisselend assortiment willen we de consument verleiden tot impulsaankoop’ vertelt commercieel directeur Rick Broks. Doordat Broks het hele proces in eigen beheer heeft, kan er zeer flexibel geschakeld worden.

Alle merchandisers hebben een vaste klantenkring en zorgen met hun kennis voor een compleet verzorgde bloemenafdeling. Lokale gebeurtenissen en feestdagen kunnen naar wens worden ingevuld.

Sterke punten op een rij:

  • Bloemenkennis sinds 1975
  • 7500 m2 bloemenwereld, nieuw DC
  • Volledig proces in eigen beheer (van kweker tot verkooppresentatie)
  • Groot assortiment, betaalbare prijzen
  • Retail ready concept
  • Maatwerkoplossing meubilair
  • Verkoopondersteuning (promotiemateriaal, lokale differentiatie, verzorgingstips)
  • Garant voor product, recht van retour
  • Assortiment inclusief actie(s) afgestemd op consumentenwens
  • Meetbare verkoopresultaten

Bij Broks Bloemen bent u in vertrouwde handen. Is uw bloemenafdeling klaar voor een upgrade? Kies voor complete ontzorging met Broks Bloemen.

Dit artikel is gesponsord door Broks Bloemen.

Foto: Albert Heijn

AH rolt vernieuwde bloemenafdeling uit naar alle winkels

Albert Heijn gaat het nieuwe assortiment bloemen en planten dit jaar uitrollen naar alle winkels. Momenteel is het aanbod al te krijgen in 100 winkels.

Sanne van Berkel, Category Specialist Ice Tea en Alexandra Knoef, Country Lead Lipton Ice Tea Nederland.

Lipton Ice Tea: 53 procent minder suiker in 10 jaar

Steeds meer consumenten zijn op zoek naar suikervrije en -arme frisdranken. Met een suikerreductie van maar liefst 53 procent over de afgelopen tien jaar, sluit Lipton Ice Tea met haar portfolio goed aan op deze trend. 'Dat gaan we de consument nóg beter vertellen!'

Senior sales director Esther Tromp-Strijdveen met Caroline Bronkhorst, Head of customer development.

'Duurzaam groeien doe je samen'

Arla Foods is een door boeren gedragen coöperatie. Alles binnen het bedrijf ademt het streven naar duurzame groei door keteninnovatie. Van melkveehouder tot retailer en consument: Arla Foods betrekt ze allemaal in haar streven naar duurzamere producten tegen een eerlijke prijs. 'Zo verleggen we samen onze grenzen.'

Label Rouge boerenkip: Rijke historie Franse delicatesse

Label Rouge boerenkip: Rijke historie Franse delicatesse

Ontdek het verhaal achter de Label Rouge boerenkip : een iconische kip in de Franse gastronomie, bekend om haar intense smaken. In de schappen herken je de Label rouge producten aan de rode kleur van het logo op de verpakking. Dit logo wordt al 60 jaar officieel erkend en wint ook in de Nederlandse supermarkten steeds meer terrein. Maar wat maakt het nu zo een bijzonder product? We nemen je mee naar het verhaal achter de Label Rouge kip.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.