Lees 1 maand gratis
Lees 1 maand gratis
Supermarkten als Albert Heijn, Plus en Jumbo zetten stevig in op retailmedia en transformeren zichzelf daarmee tot serieuze media-uitgevers. Wat begon als digitale schermen bij de ingang en banners op de website, is inmiddels uitgegroeid tot een datagedreven manier om kopers en bijna-kopers te bereiken. Hoe ver zijn deze supermarkten inmiddels met hun retailmedia? Wat maakt campagnes effectief? En waar liggen nog kansen?
De toekomst van steeds meer Coop-winkels is duidelijk. Zo gaat de Coop in Ameide over naar Albert Heijn, maar is het tegelijkertijd afgelopen voor de vestiging van de formule in 's Gravenmoer.
De tweede aflevering van de podcast van Distrifood staat in het teken van de aangekondigde verhoging van het minimumjeugdloon.
Minister Eddy van Hijum van Sociale Zaken en Werkgelegenheid is blij met de in het Voorjaarsakkoord afgesproken verhoging van het minimumjeugdloon vanaf 2027.