BEACH Recruitment BV
Zonder nieuwsgierigheid komen we niet vooruit
Duurzaamheidsexpert Mark Soetman hoort spreekwoorden die hun wortels hebben in de landbouw en vraagt zich af of die 'waarheden' ooit zijn onderzocht.
Duurzaamheidsexpert Mark Soetman hoort spreekwoorden die hun wortels hebben in de landbouw en vraagt zich af of die 'waarheden' ooit zijn onderzocht.
Picnic komt met de weekplanner in de app, waarmee consumenten hun onlinekarretje kunnen vullen met ingrediënten voor allerhande (pun intended) weekrecepten. Volgens de redactie van Distrifood: 'Picnic gaat met de focus op gerechten de concurrentie aan met maaltijdboxpartijen als HelloFresh. Dat bedrijf beweegt juist meer richting kant-en-klaarmaaltijden en investeert flink in het aanbod van die producten. Albert Heijn biedt klanten online ook al gepersonaliseerde weekmenu's.' Er is veel te doen in gemaksland…
Hybride gehakt, is dat de manier om Nederlanders minder vlees te laten eten? Duurzaamheidsexpert Mark Soetman laat er zijn gedachten over gaan.
Duurzaamheidsexpert Mark Soetman beschouwt hoe de visie op landbouw in de diverse kabinetten veranderde en pleit voor een nieuwe aanpak.
Duurzaamheidsexpert Mark Soetman en retailprofessor Laurens Sloot gaan voor Distrifood in gesprek over de maatschappelijk en politiek gewenste transities.
Mark Soetman kijkt met een duurzame blik naar de levensmiddelenbranche en ziet een conservenleverancier bijzondere keuzes maken.
Mark Soetman hoort ongewild een gesprek over voeding en verbaast zich over de nieuwe verzuiling. Voeding is religie. Meningen zijn al dan niet gebaseerd op enige kennis. De werkelijkheid is saaier en genuanceerder.
Mark Soetman beziet prijsoorlogen in de supermarkt, kruissubsidies en de consequenties daarvan.
Stel je koopt een auto. Keuzes, keuzes. Welke auto koop je? En op basis van welke eisen en wensen? Wettelijke eisen neemt niemand mee in zijn wensenpakket. Dat geldt ook voor voedsel en voeding, betoogt Mark Soetman.
DOETINCHEM - In het Distrifood Journaal van 4 november een column van Mark Soetman, het oog van de consument door Rogier Komproe en het actuele supermarktnieuws. Presentatie Rens de Jong.