FreshRecruitment
Albert Heijn lanceert Schoenzethaard in aanloop naar Sinterklaas
Albert Heijn introduceert in de aanloop naar het sinterklaasfeest de zogeheten Schoenzethaard.
Albert Heijn introduceert in de aanloop naar het sinterklaasfeest de zogeheten Schoenzethaard.
Lidl heeft voor de feestdagen een crossmediale sinterklaascampagne ontwikkeld. 'Sintfluencer' Dylan Haegens speelt een hoofdrol.
Lidl lanceert, in navolging van Coca-Cola, in Groot-Brittannië een speciale kerstvrachtwagen voor het promoten van zijn eigen Freeway-cola.
De 100 grootste merken in de supermarktschappen hebben vrijwel allemaal afscheid genomen van X. Ook andere kanalen, als YouTube, lijken op hun...
Merkexperts en deskundigen zetten vraagtekens bij het vorige week geïntroduceerde Jumbo's-merk van de gelijknamige supermarktketen. Ze vragen zich af...
Albert Heijn past verpakkingen van Greenfields rundvlees en zuivelproducten aan. Dit na kritiek van Wakker Dier over de tekst op de verpakkingen.
Lidl zet richting Kerstmis in op een magisch kerstfeest. De bijpassende reclamespot is geregisseerd door de Britse Oscar-winnaar Tom Hooper.
Om van de overtollige voorraden af te komen probeert Stella Fietsen e-bikes te verkopen met behulp van AH Voordeelshop en Media Markt.
Klanten van Aldi kunnen de komende weken sparen voor korting op hun boodschappen.
Aldi is de grootste radioadverteerder onder retailers in het derde kwartaal van 2024. HelloFresh maakt dit jaar de entree met radioreclame.