De Wheel of Retail is de belangrijkste prijs voor productintroducties in de Nederlandse supermarkt. Vier producten die in 2019 geïntroduceerd zijn maken kans op de Wheel of Retail 2020 in de categorie: Hak groenten en peulvruchten 0% toegevoegde suikers en zout, Servero Slurpfruit 100% Fruit Het Rode Zakje Biologisch 4x 90 g, Unox Proeverij Stoofpotje Kip, Rund en Ragout en Hero Dubbelmoes Fruit Snack Zonder Kunstmatige Geurstoffen.
En de winnaar is…
Jury-oordeel
Uitleg:
Zo werkt de Wheel of Retail
De prijswinnaar is als beste uit de bus gekomen na digitaal maar gedegen juryberaad. De jury, bestaande uit drie vertegenwoordigers van de grootste inkooppartijen in Nederland, Jumbo, Albert Heijn en Superunie, waardeert het gezonde alternatief dat met dit product, en eigenlijk de gehele range, op de Nederlandse markt is gezet. Het gaat om vier nieuwe varianten van klassieke recepturen, maar dan zonder toevoeging van suiker en zout. De smaak komt van natuurlijke ingrediënten.
Eerste reactie Hak
Peter Garstenveld, hoofdredacteur Distrifood, feliciteert Nicole Freid. 'Dank je wel, jury, we zijn er heel trots op', is haar reactie. 'We gaan hier zeker mee verder.'
Over Jack Tucker
'Close up magic' is de tafelgoochel-act van Jack Tucker en tevens zijn tweede huid, aldus de goochelaar op zijn website. ‘Klein, intiem en ongedwongen en zonder licht, geluid of decor. Vliegensvlugge kaarttrucs, rokende visitekaartjes en ‘ja maar, hoe dan’- verdwijntrucs laten je inzien dat de hand vele malen vlugger is dan het oog.’ Ook is Tucker mentalist en is hij in te huren voor een heuse Magic Dinner Show.