Kanshebbers op de felbegeerde supermarktprijs zijn Dr. Oetker Taart met Kandijkoekjes bodem, Dr. Oetker Taart met Cookie Dough 465 g, Koopmans Oud-Hollandse Cake & Koek Lekker Smeuïg 400 g en Koopmans Pannenkoekmeel Mix Vanille 400 g.
En de winnaar is…
Jury: ‘Aantrekkelijk voor consument’
Uitleg:
Zo werkt de Wheel of Retail
De jury, bestaande uit drie vertegenwoordigers van de grootste inkooppartijen in Nederland, Jumbo, Albert Heijn en Superunie, zien dat de winnaar het product zo aantrekkelijk mogelijk heeft gemaakt voor de consument. Uit cijfers van onderzoeksbureau GfK blijkt ook dat, van de vier nominaties, dit product het meest gekocht is door de Nederlanders. De focus op de klant lijkt er dus goed mee uit te pakken.
Eerste reactie van de winnaar
Distrifood-hoofdredacteur Peter Garstenveld feliciteert Elles van den Berg en Nicole Teerink van Dr. Oetker met de prijs. 'Blij om bevestiging te krijgen, maar we hadden het stiekem wel verwacht', zeggen ze. 'Wij zien ook hoe goed deze variant gaat. We krijgen veel goede reacties op deze introductie.'
Over Maxime van Amersfoort
Maxime van Amersfoort maakt houtskooltekeningen, schilderijen en kunstmuren. Ook is ze beschikbaar voor atelierlessen. ‘Als kunstenaar en als mens geloof ik in de kracht van het durven tonen van dat wat uniek maakt. Of het nu gaat om u als mens, de locatie of het bedrijf waar ik in opdracht voor werk. Kunst is een overtuigende en sterke uiting van karakter. Zichtbaar maken van uw verhaal met een dosis creativiteit, lef en een professionele afwerking, is waar ik voor sta’, schrijft Van Amersfoort op haar website.